NEWS FROM NEPALI MEDIA
काठमाडौं, डिसेम्बर 04 -
सरकारले भारतबाट ईन्धन
आयात गर्न र यातायात बाधाहरू कम गर्न क्रस-पोल्याण्ड पेट्रोलियम पाइपलाइनको बारेमा
धेरै कुरा निर्माण गर्ने योजनाहरू पुनर्जीवित गरेको छ।
वाणिज्य र आपूर्ति (MoCS) मंत्रालयको अनुसार, परियोजनालाई लागू गर्ने प्रस्तावलाई थप
अध्ययनको लागि क्याबिनेटको आर्थिक पूर्वाधार समिति (ईआईसी) पठाइएको छ। नोभेम्बर 1
मा एक मंत्रिमंडल बैठक समितिलाई समितिलाई पठाउनुभयो।
"मन्त्रीले यो
परियोजनालाई ठीक पार्छ, एक पटक सम्झौतामा दुई देशबीच पाइपलाइन निर्माण गर्न
सम्झौता गरिनेछ", दीपाक सुवेदीले सेवकाईको प्रवक्ता। सेवकाईले
भने कि यो भारतीय तेल निगम (आईओओसी) को 40 किलोमिटर रक्सौल-अमेल्गंज पाइपलाइन
निर्माण गर्ने योजना हो। 1 99 5 मा, आईओसीले लिङ्क निर्माण गर्न प्रस्ताव गरेको
थियो तर यो योजना पछि धूल एकत्रित भएको थियो।
काठमाडौँमा नयाँ
पेट्रोलियम आपूर्ति सम्झौतामा हस्ताक्षर गर्न बेलामा एनओसी र आईओओसीको एक श्रृंखला
पछि, पुनः-पुन: छलफल पछि पाइप लाइन निर्माण गर्ने विषय ल्याईयो।
यस कदमले उच्च स्तरको पेट्रोलियम सेक्टर सुधार समिति सिफारिस गर्न तुरुन्तै
परियोजना सुरू गर्न। "परियोजनाको परिमार्जन अहिले सम्म निर्धारण गरिएको छैन," सुवेदीले भने, कि मंत्रिमंडलले जाने-फर्काउने पछिको सेवाले
यसलाई पूरा गर्नेछ।
भूमिगत अधिग्रहण को लागत
को बावजूद पाइपलाइन 1.60 बिलियन रुपैया को अनुमान गरिन्छ। 2004 मा पूर्व पूर्व
व्यवहार्यता अध्ययन र 2006 मा गरियो एक टेक्नोलॉजी अध्ययन निर्धारित भयो कि
पाइपलाइन परियोजना आर्थिक रूप देखि व्यवहार्य हुनेछ यदि 20 वर्ष को लागि बनी रहयो
हो।
प्रोजेक्टमा 50 प्रतिशत
भन्दा बढि ईंधन ट्राफिक खर्च घटाउन अपेक्षा गरिएको छ र रिसार्ज कम गर्न र क्लीनर र
सस्तो आपूर्ति सुविधा प्रदान गर्दछ। यसले प्राय: कमजोरीहरूबाट नेपाली
उपभोक्ताहरूलाई राहत प्रदान गर्न सक्दछ
जुन ठूलो मात्रामा यातायात हमला र राजमार्गका कारणले गर्दा।
सरकारले भारतबाट ईन्धन
आयात गर्न र यातायात बाधाहरू कम गर्न क्रस-पोल्याण्ड पेट्रोलियम पाइपलाइनको बारेमा
धेरै कुरा निर्माण गर्ने योजनाहरू पुनर्जीवित गरेको छ।
वाणिज्य र आपूर्ति (MoCS) मंत्रालयको अनुसार, परियोजनालाई लागू गर्ने प्रस्तावलाई थप
अध्ययनको लागि क्याबिनेटको आर्थिक पूर्वाधार समिति (ईआईसी) पठाइएको छ। नोभेम्बर 1
मा एक मंत्रिमंडल बैठक समितिलाई समितिलाई पठाउनुभयो।
"मन्त्रीले यो
परियोजनालाई ठीक पार्छ, एक पटक सम्झौतामा दुई देशबीच पाइपलाइन निर्माण गर्न
सम्झौता गरिनेछ", दीपाक सुवेदीले सेवकाईको प्रवक्ता। सेवकाईले
भने कि यो भारतीय तेल निगम (आईओओसी) को 40 किलोमिटर रक्सौल-अमेल्गंज पाइपलाइन
निर्माण गर्ने योजना हो। 1 99 5 मा, आईओसीले लिङ्क निर्माण गर्न प्रस्ताव गरेको
थियो तर यो योजना पछि धूल एकत्रित भएको थियो।
काठमाडौँमा नयाँ
पेट्रोलियम आपूर्ति सम्झौतामा हस्ताक्षर गर्न बेलामा एनओसी र आईओओसीको एक श्रृंखला
पछि, पुनः-पुन: छलफल पछि पाइप लाइन निर्माण गर्ने विषय ल्याईयो।
यस कदमले उच्च स्तरको पेट्रोलियम सेक्टर सुधार समिति सिफारिस गर्न तुरुन्तै
परियोजना सुरू गर्न। "परियोजनाको परिमार्जन अहिले सम्म निर्धारण गरिएको छैन," सुवेदीले भने, कि मंत्रिमंडलले जाने-फर्काउने पछिको सेवाले
यसलाई पूरा गर्नेछ।
भूमिगत अधिग्रहण को लागत
को बावजूद पाइपलाइन 1.60 बिलियन रुपैया को अनुमान गरिन्छ। 2004 मा पूर्व पूर्व
व्यवहार्यता अध्ययन र 2006 मा गरियो एक टेक्नोलॉजी अध्ययन निर्धारित भयो कि
पाइपलाइन परियोजना आर्थिक रूप देखि व्यवहार्य हुनेछ यदि 20 वर्ष को लागि बनी रहयो
हो।
प्रोजेक्टमा 50 प्रतिशत
भन्दा बढि ईंधन ट्राफिक खर्च घटाउन अपेक्षा गरिएको छ र रिसार्ज कम गर्न र क्लीनर र
सस्तो आपूर्ति सुविधा प्रदान गर्दछ। यसले प्राय: कमजोरीहरूबाट नेपाली
उपभोक्ताहरूलाई राहत प्रदान गर्न सक्दछ
जुन ठूलो मात्रामा यातायात हमला र राजमार्गका कारणले गर्दा।
kjk
NEWS FROM INDIAN MEDIAभारत तेल उत्पादनको लागि नेपाललाई पाइपलाइन
निर्माण गर्न
अपडेट गरिएको: अगस्ट 4, 2014, 07:59 अपराह्न, पीटीआई
नेपालको आर्थिक
सम्बन्धलाई गहिराइ गर्न एक कदममा, आज भारत बिहार देखि काठमाडौं सम्म पेट्रोल, डीजल र एटीएफ
आपूर्तिको लागि एक पाइपलाइन बनाउन सहमत भएको छ। प्रधान मंत्री नरेंद्र मोदीले कल
हिमालय राष्ट्रलाई 17 वर्षको भारतीय प्रधानमन्त्रीको भ्रमण गरेर पहिलो पटक तेलको
आपूर्ति गर्न 200 करोड रुपैयाँ पाइप लाइन निर्माण गर्ने भारतको इच्छालाई सङ्केत
गरे। "नेपाल पक्षले अनुरोध गर्यो र भारतीय पक्षले पहिलो चरणमा अमेखुनज
(नेपाल) पेट्रोलियम पाइपलाइनको लागि रक्सौल (निर्माणमा) निर्माणको लागि परियोजना
लिने सहमति व्यक्त गर्यो र अर्को चरणमा काठमांडूलाई विस्तार गर्ने पेट्रोलियम
उत्पादनहरू, "दुई दिवसीय भेटघाटपछि जारी जारी संयुक्त प्रेस
स्टेटस।
नेपालका सबै ईंधनको
आवश्यकता पूरा गर्न नेपाल भारतमा निर्भर छ। पेट्रोल, डीजल, घरेलू एलपीजी र
जेट ईन्धन (एटीएफ) हाल बिहारको रक्सौलमा नेपाल तेल कार्पोरेशन (आईओसी) डिपोटबाट
ट्रक गरिएको छ। सन् 2006 मा, राक्सौल देखि 1 9-किलोमिटरको पाइपलाइनदेखि
नेपालका अमेखुनजलाई ईन्धनको परिवहनको लागि प्रस्ताव गरिएको थियो। पाइपलाइन 50:50
लाई आईओओसी र नेपाल तेल कार्पोरेशन (एनओसी) द्वारा वित्त पोषित भएको थियो।
परियोजना, तथापि, कहिलेकाहीं बन्द भएन नेपालले आफ्नो भागको लागत
निषेधित गर्न अस्वीकार गर्यो। यस बीच आईओसी ले राजीवुल देखि मोहनहारी सम्म को तेल
भंडारण डिपो स्थानांतरित गर्ने निर्णय गरेको छ र पाइप लाइन मूल बिंदु पनि मोतिहारी
को स्थानांतरित गर्न को लागी हो। मोतीहिरी- अमेखुनज पाइपलाइन लगभग 81 कि.मि. लामो
हुनेछ र 200 करोड रुपैयाँ खर्च हुनेछ।
"यो एकदम ठूलो
पाइपलाइन होइन तर हामीले पाइप लाइनमा काम गर्न अघि भारतका प्राधिकरणबाट पनि
वैधानिक निकाय सुरक्षित गर्नैपर्छ।" रक्सौल-अमलेखुनज प्रोजेक्ट भूमि अधिग्रहण
को लागत को छोडेर 100 करोड रुपैयाँ खर्च गर्न को लागी थियो र नयाँ लाइन को लगभग
दुई डलर खर्च हुनेछ। नेपाल वाणिज्य मन्त्री सुनील बहादुर थापाले 30 जुलाईको
तेलमन्त्री खन्द्रन्द्रप्रसादलाई भेट्टाए।
"आईओसी पेट्रोलियम
उत्पादनहरु को हाम्रो मुख्य सप्लायर हो। मैले यस (मंत्री) संग विषय (पाइप लाइन को
बिछाने) को खोल दिए छ। हामी आईओसी को पाइपलाइन राखन चाहते हो," उनले बैठक पछि पीटीआई को कुरा गरे। नेपाल मोहितहिरीमा अमेखगंजको पाइप लाइनमा
ट्राफिक भित्री दृश्य हेर्ने र ट्र्याकिंगको दौडान पलायन र व्यभिचारको बारम्बार
शिकायतहरू। आईओसी आधिकारिकले अब पाइपलाइन कम्पनी द्वारा निर्माण गरिनेछ
निर्माण गर्न
अपडेट गरिएको: अगस्ट 4, 2014, 07:59 अपराह्न, पीटीआई
नेपालको आर्थिक
सम्बन्धलाई गहिराइ गर्न एक कदममा, आज भारत बिहार देखि काठमाडौं सम्म पेट्रोल, डीजल र एटीएफ
आपूर्तिको लागि एक पाइपलाइन बनाउन सहमत भएको छ। प्रधान मंत्री नरेंद्र मोदीले कल
हिमालय राष्ट्रलाई 17 वर्षको भारतीय प्रधानमन्त्रीको भ्रमण गरेर पहिलो पटक तेलको
आपूर्ति गर्न 200 करोड रुपैयाँ पाइप लाइन निर्माण गर्ने भारतको इच्छालाई सङ्केत
गरे। "नेपाल पक्षले अनुरोध गर्यो र भारतीय पक्षले पहिलो चरणमा अमेखुनज
(नेपाल) पेट्रोलियम पाइपलाइनको लागि रक्सौल (निर्माणमा) निर्माणको लागि परियोजना
लिने सहमति व्यक्त गर्यो र अर्को चरणमा काठमांडूलाई विस्तार गर्ने पेट्रोलियम
उत्पादनहरू, "दुई दिवसीय भेटघाटपछि जारी जारी संयुक्त प्रेस
स्टेटस।
नेपालका सबै ईंधनको
आवश्यकता पूरा गर्न नेपाल भारतमा निर्भर छ। पेट्रोल, डीजल, घरेलू एलपीजी र
जेट ईन्धन (एटीएफ) हाल बिहारको रक्सौलमा नेपाल तेल कार्पोरेशन (आईओसी) डिपोटबाट
ट्रक गरिएको छ। सन् 2006 मा, राक्सौल देखि 1 9-किलोमिटरको पाइपलाइनदेखि
नेपालका अमेखुनजलाई ईन्धनको परिवहनको लागि प्रस्ताव गरिएको थियो। पाइपलाइन 50:50
लाई आईओओसी र नेपाल तेल कार्पोरेशन (एनओसी) द्वारा वित्त पोषित भएको थियो।
परियोजना, तथापि, कहिलेकाहीं बन्द भएन नेपालले आफ्नो भागको लागत
निषेधित गर्न अस्वीकार गर्यो। यस बीच आईओसी ले राजीवुल देखि मोहनहारी सम्म को तेल
भंडारण डिपो स्थानांतरित गर्ने निर्णय गरेको छ र पाइप लाइन मूल बिंदु पनि मोतिहारी
को स्थानांतरित गर्न को लागी हो। मोतीहिरी- अमेखुनज पाइपलाइन लगभग 81 कि.मि. लामो
हुनेछ र 200 करोड रुपैयाँ खर्च हुनेछ।
"यो एकदम ठूलो
पाइपलाइन होइन तर हामीले पाइप लाइनमा काम गर्न अघि भारतका प्राधिकरणबाट पनि
वैधानिक निकाय सुरक्षित गर्नैपर्छ।" रक्सौल-अमलेखुनज प्रोजेक्ट भूमि अधिग्रहण
को लागत को छोडेर 100 करोड रुपैयाँ खर्च गर्न को लागी थियो र नयाँ लाइन को लगभग
दुई डलर खर्च हुनेछ। नेपाल वाणिज्य मन्त्री सुनील बहादुर थापाले 30 जुलाईको
तेलमन्त्री खन्द्रन्द्रप्रसादलाई भेट्टाए।
"आईओसी पेट्रोलियम
उत्पादनहरु को हाम्रो मुख्य सप्लायर हो। मैले यस (मंत्री) संग विषय (पाइप लाइन को
बिछाने) को खोल दिए छ। हामी आईओसी को पाइपलाइन राखन चाहते हो," उनले बैठक पछि पीटीआई को कुरा गरे। नेपाल मोहितहिरीमा अमेखगंजको पाइप लाइनमा
ट्राफिक भित्री दृश्य हेर्ने र ट्र्याकिंगको दौडान पलायन र व्यभिचारको बारम्बार
शिकायतहरू। आईओसी आधिकारिकले अब पाइपलाइन कम्पनी द्वारा निर्माण गरिनेछ
SOURCE-INTERNET
BY-AASHISH Hamal Thakuri
No comments:
Post a Comment
Thanks,For commenting
be connected with me to read more in my posts
and please share if you liked it